SADBOY

SADBOY

روند ساخت بازی های هیجان انگیز و جذاب رفته رفته در حال افزایش می باشد! و کمتر سازنده ای قصد دارد که گیم پلی نوآورانه ای را در اختیار گیمرها قرار دهد. این مورد سبب شده تا اکثر بازی های اندرویدی در زمین

دانلود بازی Happy wheels برای اندروید! (نسخه رسمی)

دانلود بازی Happy wheels برای اندروید! (نسخه رسمی)

روند ساخت بازی های هیجان انگیز و جذاب رفته رفته در حال افزایش می باشد! و کمتر سازنده ای قصد دارد که گیم پلی نوآورانه ای را در اختیار گیمرها قرار دهد. این مورد سبب شده تا اکثر بازی های اندرویدی در زمینه های اکشن و ماجراجویی و حول محور این سبک ها فعالیت داشته باشند. در این پست از وب سایت پی سی پلاس قصد معرفی یک بازی جدید را داریم که بدون شک می تواند نظر شما را به خودش جلب کند. زیرا در بخش ساخت و گیم پلی از ویژگی هایی استفاده کرده است که نمونه آن در بازی های امروزه دیده نمی شود و به نوعی یک بازی جدید و نوآورانه به شمار می آید. بازی چرخ های خوشحال در زمینه مسابقه ای می باشد که می توانید به ده ها مرحله سرگرم کننده دسترسی داشته باشید و با آنها سرگرم شوید.

بازی Happy Wheels‏‏‏ توسط استودیوی James Bonacci‏ طراحی شده و به بازار عرضه گشته است. این بازی در سبک مسابقه ای و در قالب یک گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده با گرافیک 2 بعدی تهیه شده است. بازی چرخ های خوشحال هم اکنون جهت استفاده و دانلود در سیستم عامل های اندروید و IOS در دسترس می باشد. این بازی توانسته بیش از 100 هزار دانلود در گوگل پلی را به خود اختصاص دهد. همچنین توانسته امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کند.

بازی Happy Wheels با رده سنی +16 انتشار یافته است و در آن می توانید با یک گیم پلی کاملا سرگرم کننده و اعتیاد آور سروکار داشته باشید. زیرا ویژگی های خوبی در بازی وجود دارد که می تواند هر کاربری را سرگرم خود نماید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های جدید و مسابقه ای هستید، پیشنهاد می شود این گیم را از دست ندهید.

جالب است بدانید که در این بازی از قانون خاصی استفاده نشده است و همین مورد سبب خواهد شد تا انتظار هر اتفاقی را داشته باشید. بازی چرخ های خوشحال برگرفته از ویژگی صد ها بازی دیگر می باشد که در قالب یک بازی گرد هم آمده اند. این مورد سبب شده تا کاربران بسیاری به سمت آن روانه شوند. در بازی Happy Wheels شما مدیریت یک وسیله چرخ دار را بر عهده دارید که با آن باید از سد موانع پیش رو عبور کنید. موانعی که ممکن است در پشت سر شما نیز حضور داشته باشند. در چنین مواقعی باید از آن ها فرار کنید! در برخی از مراحل باید به سمت موانعی حرکت کنید که ثابت هستند و در برخی مراحل باید از اشیایی نظیر گوی های حرکت کننده فرار کنید که به دنبال شما هستند و در صورت ایجاد برخورد باید مجددا بازی را شروع کنید.

این بازی دارای محور داستانی جذاب و انگیزه بخش است!

 

داستان جالبی که در بازی Happy Wheels استفاده شده است، یکی از اصلی ترین ویژگی های آن به شمار می آید. شما می توانید با پسر کوچک خود ماموریت های بسیاری را به پایان برسانید. با دوچرخه و وسایل چرخ دار که در اختیار دارید باید مسیر هایی که بازی برایتان تعیین می نماید را طی کنید. این مسیر ها از یک سری مشکلات برخوردار هستند که می توانید با عبور از آن ها آدرنالین خود را افزایش دهید. زیرا با عبور از موانع اولیه موانع سخت تری سد راهتان خواهد شد. بازی چرخ های خوشحال به این دلیل ساخته شده است که ناامیدی را به امید تبدیل کند. شما در مواقعی که فکر می کنید کارتان تمام شده است، به بازی بر خواهید گشت که این مورد نیز به بی قانونی بازی باز میگردد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در بازی به صورت حرفه ای! شکل گرفته است طراحی آن می باشد! که با یک کیفیت پایدار پیاده سازی شده است!. به صورتی که در هیچ لحظه ای از بازی Happy Wheels با افت کیفیت همراه نخواهید بود!. این ویژگی با صدا گذاری به صورت کامل سازگار می باشد!. این دو عنصر با همدیگر توانسته اند گیم پلی بازی را تقویت نمایند تا کاربر حس بهتری را در طول مراحل داشته باشد. بازی Happy Wheels نسبت به حجم کمی که در اختیار دارد، می تواند شما را برای دقایق طولانی سرگرم کند. ویژگی های دیگری را نیز دارا می باشد که در طول ماموریت ها می توانید آن ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می شود این بازی اندرویدی را از دست ندهید!

ویژگی های بازی Happy Wheels اندروید

 

  • حضور در کنار پسر خود و انجام مراحل
  • بازی در سبک مسابقه ای با گیم پلی روان و دوست داشتنی
  • رابط کاربری ساده با کنترل و یادگیری آسان بازی چرخ های خوشحال
  • استفاده از صداگذاری حرفه ای با افکت های صوتی مختلف
  • ارائه 60 مرحله متفاوت و کاملا جذاب با ویژگی های منحصر به فرد
  • وجود موانع مختلف در طول رویداد ها و مراحل بازی Happy Wheels
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی رده پایین
حجم فایل: 31مگابایت
پسورد در صورت نیاز: www.p30plus.org 
مطلب در موضوعات

پشتیبانی آنلاین

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش